BloggesT-

.

loading...

Sunday 14 August 2016

Tapak tangan lelaki yg perlu anda tahu....

Oleh Feyra Nasrom Sumber mediasosialkini.blogspot

Korang mesti tak tahu disebalik jenis tapak tangan lelaki sebenarnya ada maksud-maksud tersirat. Khas buat kaum wanita, kalau korang nak tahu pasangan , teman rapat atau kawan korang seorang yang macam mana, haa jom ketahui apa 4 rahsia tapak tangan lelaki ini. Hihi

1)Fire Hand

 

 Fire hand? Haa maksud tapak tangan jenis Fire hand ni adalah tapak tangan berbentuk segi panjang dengan jari-jari yang pendek. Bagi kaum lelaki yang mempunyai tapak tangan jenis Fire hand ni adalah seorang lelaki yang cepat gelisah apabila duduk dalam suatu jangka masa yang panjang. Lelaki ini mempunyai keperibadian tinggi dan mudah bergaul dengan orang disekeliling dan mempunyai ramai teman rapat. Selain itu, lelaki ini seorang yang suka akan perkara yang bertentangan dan sanggup mengeluarkan tenaganya sendiri.

2) Water Hand

 
Tapak tangan berbentuk panjang dan jarinya juga panjang. Ketahuilah lelaki ini seorang yang baik hati, sabar dan gemar membaca. Mereka juga mudah tersenyum dan tenang.

 
3) Earth Hand


Senang sahaja. Tangan si dia akan berbentuk bujur dan mempunyai jari jemari yang pendek, Lelaki jenis ini bersikap konservatif, pemikiran tinggi terutama hal-hal berkaitan kestabilan dalam hidup. Dia juga seorang yang gemar memasak dan bijak menghiasi makanan dan hidangan. Kalau korang jumpa lelaki jenis tapak tangan ini, kemungkinan besar mereka sudah memiliki rumah, kereta dan kehidupan yang stabil.

4) Air Hand

 
Tapak tangan berbentuk jujur dan memiliki jari yang panjang. Kebanyakan mereka jenis yang suka melancong di dalam atau luar negara. Seorang yang sangat teratur,suka berbual dengan bijak dan mudah tertarik terhadap seseorang. Mereka juga seorang yang mudah mempelajari sesuatu dan berwawasa
Share:
loading...

Artikel Terbaru

Labels

Translate

Labels

Babab.NeT-

Jumlah PelawaT